Rozhodnete-li se vybavit Vaši společnost nebo organizaci pobočkovou telefonní ústřednou, bude při volbě vhodného typu ústředny důležité vycházet z Vašich potřeb, tj. požadovaných funkcí a potřebné kapacity. Zde záleží na jasné definici polohy, kterou chcete aby telekomunikační řešení ve firmě zastávalo.
Pro uspokojení Vašich potřeb můžeme nabídnout optimální řešení se zařízením od výrobců: Atlantis, Ericsson, Panasonic, Alcatel nebo Siemens.
Provádíme návrh, dodávku, instalaci a servis pobočkových telefonních ústředen a hlasových systémů.
Nabízíme Vám následující řešení:
Většina telefonních ústředen je modulárního (stavebnicového) typu. To znamená, že jejich výstavbu (kapacitu vstupních a výstupních linek) je možno přizpůsobit na základě potřeb zákazníka prostřednictvím rozšiřujících modulů - karet. Výstavba ústředny je jeden za základních parametrů určujících následně cenu celého systému.
U některých menších systémů je možné, že určitý počet vstupních a vnitřních linek je již zahrnut v základní ceně.
Hlavní parametry pro stanovení výstavby ústředny:
pro více informací volejte naši zákaznickou linku: +420 381 601 022